Artykuł sponsorowany

Akcja edukacyjna Glimbax Stomatologicznie po raz drugi

Akcja edukacyjna Glimbax Stomatologicznie po raz drugi

Rusza kolejna edycja akcji edukacyjnej dla branży higienistek i higienistów stomatologicznych. Za koncepcję i wdrożenie akcji dla produktu Glimbax odpowiada agencja pharmamarketingowa NEKK. W poprzedniej edycji wzięło w niej udział blisko 400 higienistek z całej Polski.

Wyzwaniem dla producenta preparatu Glimbax – Angelini Pharma było dotarcie do nowych, medycznych grup zawodowych i zwiększenie liczby rekomendacji preparatu pacjentom. NEKK przenalizował nie tylko konkurencję, ale także wskazania produktu i zarekomendował wprowadzenie nowej, specjalistycznej grupy docelowej w obszarze stomatologii – higienistek stomatologicznych.

„Przeprowadziliśmy indywidualne badania pogłębione (IDI) dzięki którym zarekomendowaliśmy Angelini Pharma rozszerzenie profesjonalnych grup docelowych i próbę dotarcia do higienistek stomatologicznych, które z jednej strony są głównym źródłem wiedzy o produktach a z drugiej rzadko są uwzględniane w farmaceutycznych kampaniach producenckich jako grupa docelowa” – mówi Agnieszka Katarzyna Lewandowska, Młodszy Kierownik ds. Współpracy z Klientem z agencji NEKK specjalizującej się w marketingu farmaceutycznym. „W ramach drugiej edycji kampanii 7 listopada na profilu Dental Trainer odbędzie się bezpłatny webinar na temat leczenia stanów zapalnych jamy ustnej. Podczas spotkania będą omawiane case study z badań, które przeprowadziła na zlecenie Angelini Pharma Dr n. med. Małgorzata Bartoszcze–Tomaszewska. Jest to kolejny etap budowania świadomości marki Glimbax w środowisku higienistek stomatologicznych” – dodała A. Lewandowska.

NEKK opracował i przeprowadził kampanię edukacyjną do higienistek w zakresie nowego wskazania leku – wykorzystując jako kanały dotarcia media społecznościowe i rekomendacje KOL. W akcji skorzystano z Pharmpedii – narzędzia, które pozwala masowo prowadzić dedykowane akcje edukacyjno-konkursowe w branży medycznej.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów kampanii. Na platformie w pierwszej edycji akcji zarejestrowało się 365 osób. W badaniach pilotażowych zdecydowana większość higienistek zadeklarowała chęć ponownego uczestniczenia w wydarzeniu. To pokazuje, że edukacja produktowa jest efektywna nie tylko w grupie lekarzy, czy farmaceutów” – mówi Karolina Grzechowska z Angelini Pharma.

Pierwsza edycja akcji wygenerowała ponad 7000 wejść na platformę GlimbaxStomatologicznie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.